• Fri frakt över 799:-

  • Vi skickar över hela Europa

  • Problemfri returpolicy

  • Snabb kundservice

SOMMARREA!

Få 10 % rabatt på allt i butiken

Sommar15

Supportcenter

Välkommen till vårt supportcenter. Här hittar du svar på vanliga frågor, spåra din beställning, skapa ett företagskonto eller skicka in en biljett om du behöver hjälp.

Vi ser fram emot att höra från dig!

Leveranstid

Vi skickar tusentals beställningar och gör allt vi kan för att säkerställa att du får din leverans så snabbt och smidigt som möjligt. Vår normala leveranstid är cirka 5 arbetsdagar. Vissa produkter kan ta lite längre tid att leverera, särskilt större och tyngre varor som kräver speciell transport. Vi hoppas att du förstår detta och att du kommer att bli mycket nöjd med ditt köp från oss.

Reservdelar

Om en olycka är framme och en produkt från oss skadas hjälper vi dig självklart med detta. Om problemet täcks av garantin eller om något saknas vid leverans, diskuterar vi med dig om du ska skicka den saknade/defekta delen eller skicka en ny produkt. Om problemet inte täcks av ovanstående hjälper vi dig att hitta en lösning. Reservdelar finns till nästan alla våra produkter. Du kan enkelt beställa dem genom att fylla i formuläret längre ner på sidan.

Vanliga frågor

Innan du beställer

Kan jag betala senare?

Ja, hos oss kan du enkelt betala med Klarna och välja att betala direkt, senare eller i delbetalning. (Endast i länder som stöds av Klarna)

Jag fick en rabattkod online, men den fungerar inte. Vad ska jag göra?

Rabattkoden kan endast ha varit giltig under en kampanj eller under en begränsad period. Men vänligen kontakta oss med din kod, så ska vi försöka hjälpa dig för att säkerställa att du är nöjd.

Är det garanti på produkterna?

Självklart! Hos oss har du alltid minst två års garanti på alla produkter. Observera att detta inte gäller ömtåliga varor, batterier eller andra typer av förbrukningsvaror som kan ha ett bäst-före-datum; dessa produkter har en annan garantiperiod.

Kan ni hjälpa till med reservdelar om min produkt går sönder?

Återbetalningar behandlas inom 7 dagar från det att vi mottagit varan/varorna.

Skickar ni leveranser över hela världen?

Vår främsta marknad är nästan Europa, men du kan beställa från hela världen. Observera att leveranstiden är annorlunda om vi skickar utanför Europa. Var också medveten om extra skatter som kan läggas till för ditt köp om du beställer till ett land utanför Europa.

Frakt

Kan jag spåra mitt paket?

Ja, självklart. Alla våra paket skickas med spårning. Spårningsinformationen kommer att skickas till dig när paketet lämnar vårt lager.

Jag har inte fått mitt spårnings-ID.

Vi skickar ut ditt spårnings-ID först när paketet lämnar vårt lager, vilket vanligtvis sker 0-48 timmar efter att du fått din orderbekräftelse. Vi skickar vanligtvis inte beställningar under helger, men vid vissa tillfällen som runt jul eller under högsäsong kan vi skicka beställningar på helger också.

Vilket budfirma använder ni?

Vi samarbetar med flera olika budfirmor. Detta beror på vilket land du beställer till.

Min produkt var skadad när jag fick den.

Vi förstår hur nedslående det är när detta händer. Men ibland händer saker utanför vår kontroll, men vi kommer säkert att hjälpa dig med detta. Vi ansvarar för att se till att du får en komplett, ren och fungerande produkt.

Fyll i formuläret nedan och välj kategorin "Klagomål." Vi uppskattar om du kan tillhandahålla bilder på förpackningen varan skickades i, så att vi enkelt kan avgöra om produkten skadades under transporten eller inte.

Presentkort

Hur länge är era presentkort giltiga?

Våra presentkort är giltiga i 12 månader från inköpsdatum.

Fungerar presentkorten på hela produktsortimentet?

Ja, absolut! Du kan använda våra presentkort för hela vårt utbud av produkter.

Returer & Återbetalningar

Jag har ångrat mitt köp, vad ska jag göra?

Inga problem, vi förstår att du av olika anledningar ibland kan ändra dig. Hos oss har du alltid 14 dagars ångerrätt från den dag du mottagit ditt paket. Du kan enkelt använda returetiketten som ingår i ditt paket och lämna din produkt på närmaste serviceställe.

När vi har tagit emot och registrerat din retur kommer vi att behandla en återbetalning åt dig. Om du har beställt en mycket stor eller tung produkt från oss, såsom byggmaterial, en pool eller liknande, måste du kontakta oss för att behandla din retur. Det beror på att vi behöver ordna en upphämtning från dig.

När får jag min återbetalning?

Så snart vi har registrerat din retur kommer vi att behandla din återbetalning. Vi skickar även en bekräftelse på detta via e-post till dig. Beroende på hur du betalade för din beställning kan det ta 1-7 arbetsdagar innan dina pengar finns tillbaka på ditt konto eller på ditt kort.

Var är min beställning?

Spåra din order

Här hjälper vi dig att spåra din beställning. Om du inte har ditt spårnings-ID tillgängligt eller om du inte har fått något spårnings-ID ännu, räcker ditt beställningsnummer och den e-postadress du använde när du gjorde din beställning. Du hittar ditt ordernummer i bekräftelsemailet från oss som du fick när du lade din beställning.

Skapa ett ärende här

Company details

Frelov holding AB

NordicMall

559269-3047

Drakegatan 10, 412 50, Göteborg